LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Ahad, 7 Ogos 2011

WANTED!

ANDA DI DAPATI BERSALAH!!!

Pada tarikh 07/08/2011 iaitu pada hari ahad

Didapati 3 orang telah meniayai sorang rumate yang di panggil Awie..
Mereka merupakan orang yang kejam,kerna telah tinggal Encik Awie kesorangan….*AMAT KEJAM!!!

Sehingga terpaksa meminta kasih sayang orang lain utk berbuka..

Sampai hati korang!!!
(sori terlebih emotional pulak)


Maka dengan ini,barang sesiapa menjumpai mereka…terus hubungi saya…
Ke +6013-5** 2**9
Atau
 ter0s hubungi IPD Segamat +607 932 4222

Ganjaran akan di berikan!!


Wuaaaarrrrrhhh!!! 

26 ulasan:

Cik Yeen Gadis Tometo berkata...

Haha , abg awie kene tinggal :P

eiza rahman berkata...

tak ada kata lain selain K E S I A N N Y A D I A.. ;)

AwieKashi berkata...

@ Cik Yeen Gadis Tometo
nak buat cmne...diorang kejam.... T.T

AwieKashi berkata...

@ eiza rahman
datanglah temankan.... HAHAHA!

WaWa ★ berkata...

alarkkk . sedeh nohh . dianiaya yew . HAHAHAHA . buke ape je tadi ?

AliaJustea berkata...

HAHAHHA.. dah tu awie buka dengan sape..

diorang nih patut di hukum !

AwieKashi berkata...

@ WaWa
berbuka kat Ulam Raja...xpenah2 berbuka at situ..ttiba berbukat situ ngn bapak kak sarah... >.<

*mkn nasi + burung puyuh xsilap...

AwieKashi berkata...

@ AliaJustea
mkn at Ulam raja je... sbb dari luar..g bazaar luar...

WaWa ★ berkata...

untunglahhh nasi dgn burung puyuh .

Chenta S Qaseh berkata...

hahahaha! alalala shian2 abg awie kita nie yer :P

AwieKashi berkata...

@ WaWa
yela...dia pulak lagi sedap..siap wat entry baru lg...

AwieKashi berkata...

@ Chenta S Qaseh
shian je ke?? xnak kasi pape ke?? huhu....

AliaJustea berkata...

jahatnya mereka..

Deeeyyyy SUMMIT ! anda harus dihukum !

HAHAHA

wancha88 berkata...

buatla tmpt iklan berbayar

AwieKashi berkata...

@AliaJustea
hukum se-cukup2nya...baru dia tahu..HAHAHA!

AwieKashi berkata...

@wancha88
iklan berbayar???
cadang memang nak wat iklan kat media prima...tp...pokai la..sob3..

Cik Tetra berkata...

diorang g mane? awie ni mcm budak2 la..kena tinggal pon nk nangis.. :D

eiza rahman berkata...

tak habaq awl2.. klau x da teman da.. haha.. ^_-

Ainur Hamzah berkata...

haha. pdn muka pakcik mpp :P

Esproject2011 berkata...

huhu.. cian....

AwieKashi berkata...

@CIk Tetra
HAHAHA! mana ada...diorang dah lupa bilik...xnak balik...

AwieKashi berkata...

@Eiza Rahman
Nak teman??
ok2....bagus gak tuh... ngee =)

AwieKashi berkata...

@Ainur Hamzah
Ok...pdn muka saya.. >.<

AwieKashi berkata...

@Esproject2011
ala,,,semua kecian je..kasi la post kepsi ke..mekdi ke...

aQimie Ceplos berkata...

KENAPE DEY! KENAPE!! kenape aku baru perasan entry ni :(
wahahah!

tula, sape soh jd brokenHeart. da tak pasal2 buka sorg2.. kan adek2 sebilik ?? ahah!

AwieKashi berkata...

@ AQimie Ceplos
ko ngn adek2 bilik sama je..xde bilik nak balik.. HAHAHAHA!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...