LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 20 Ogos 2011

First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia



Inilah Banner Group!

Benda simple but hasil lumayan…sumpah aku aku xtipu..try n error jelar..ngee


Join group Rakan Blogger Klik1Malaysia di facebook ?
Ok,,settle dah!

Korang digalakkan untuk ping (daftar) blog korang di website Klik1Malaysia ?
Aku? Pun dah settle…senang je kot! Email jelar..

Ok..semua dah siap pun…senang je kan?? Korang tunggu apa lagi…
Sponsor punya blog ramai giler…PEMENANG seramai 66 orang..

“Giler ramai!!!”

Itu yang aku katakan…
Hadiah semua style2…xcaya..korang usya cepat belog TengkuNizam!

Sebenarnya rasa mcm semua nak amik hadiah-hadiah tu…hahaha!
Bapak tamak aku ni kan? Xnak kasi orang lain lak tu..

pendek cte sapa terbaca entry nie,,ringan-ringan tgn utk menaip & juin k..huhu




9 ulasan:

Cik Tetra berkata...

wah rajin awie join giveaway!! btw goodluck.. :)

AMRI OTHMAN berkata...

xde keja...so,juin jelar...weekend kot..huhu

Cik Tetra berkata...

ooo..klu menang..bahagi 2 la ea..terima kasih!! AHAHAH.. :D

AMRI OTHMAN berkata...

insyaallah..kalau ada rezeki pas raya kan?huhu

Cik Tetra berkata...

lepas raya?? huhu..kaki masih bersimen.. :(

AMRI OTHMAN berkata...

ala...steady sudeh....apa nak susahkan.... wink! wink!

Cik Tetra berkata...

ok la bro..gua steady... :P

NEutrON dAN haQIm berkata...

awie says : gud3... ngee

xmcm ceplos...tahu nanges je... euwww~

Tanpa Nama berkata...

jalan-jalan dari GA Tengku Nizam...
hadiah memang lumayan...moga kita sama-sama menang hadiah la!...heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...