LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Khamis, 25 Ogos 2011

Balik Kampung Halaman



Assalamualaikum…

Oh..my hometown!!!

Tengok pada title entry pun hangpa malas nak bacakan? Sebab semua nak cte pasal balik raya.. Yela…aku nie budak kampus… hangpa sapa lak nak aku compare kan…semua retis-retis..nak pulak baca aku punya entry nie…

Aku pun nak balik rumah jugak! Ingat hangpa sorang je nak balik..? rumah aku dekat je dari SEGAMAT ke LANGKAWI.. 'memang dekat sgt'.. 2 jam pun dah buleh sampai…xpun kalau nek JET PRIVATE aku 30 MINIT je.. Sangat AWESOME!! Aku nie anak angkat Ratu Elizabeth…hangpa kompom xtahu kan?? *sesuatu sgt mamat nie kan…=,=’ (macam sial lah…puihh!)
 Fuuyooo...Lamanya aku xturun sawah padi dengan ayah aku...rindu pulak..


Walaupun tiket bas aku xdapat beli also hampir xdapat balik,,harap2 kak aku dari skudai datang amik aku kat SEGAMAT nie..dah la xde air,,Karen pun kenkadang terputus… jangan tya budak UiTM Segamat beratur kat toilet PETRONAS panjang kenapa...tersangat DAMMM!!!


Akak YUYUZulaikha pun dah kenal aku…so,buleh pulak dia kim salam kat AbangZam semalam kat FB.. Aku carik kau zam xde pulak jumpa..mana kau pergi huh?? Baru nak sampaikan salam(Iklan jap weirk!)

Ini aku pelik…


Woi hangpa!!! mengLIKE LIKE pulak..balas dendam ke aku LIKE semua status yang ada kat HOME FB aku…Jum ar kalau nak versus LIKE ngn aku! Nie The King Of LIKE hangpa tau ark!

26 ulasan:

NazurahMN berkata...

PADI ? wawa teringin nak ade kampung yang ade padi . cantik . takde air lagi ke ? sektor C dah oke dahh .

Cik Tetra berkata...

bestnya langkawi..ade padi..bebas cukai..coklat murah..ape lagi ade kat sane..haa..pulau langkawi..kirim salam org langkawi la eh..hang bile balik??

Qis_budak BLURR berkata...

kg je kt kedah tp xpnh smpy langkawi...
padang besar yg jauh 2 gk yg da smpy....hampeh(^_^)

@ Syima Raaif @ berkata...

langkawi! wahh ~ orng duk jojor je ;P

ramai yg like, sebab ramai peminat la tu~jangan la mara diorng hehe ^^

moshi_boo berkata...

tudiaaaa dekat seratus lbh orng like
^^

btw, slmat balik kg!..kim slam kat yuyu zulaikha jgk ea..
kwn ngn retis nohhhh

haha

biela bell berkata...

uik..best tu langkawi..bebas cukai..kirim DAIM yer.hahaha

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

nak feroroceh!

AMRI OTHMAN berkata...

@ Wawa
entah...xsampai kolej lagi.. xbalik2 lg...sbb baru kuar meeting ketua bahagian..

@ Cik Tetra
gerak es0k pagi kot pas abis quiz...
tggu akak aku dtg sini amik..

@baby blue
yeke?? esok tggu..balik langkawi dgn saya..HAHA

AMRI OTHMAN berkata...

@ syima
yelah....baik boss!

@moshi
jum la balik skali..ngee

@cik bell
DAIM!! my peberet tuh...balik oppkos beli punya utk kwn2 at kampus...

Umie Nadhirah berkata...

KESIAN do kau kat UiTM tuhhh..petronas jadi mangsa..

Cik Tetra berkata...

oooo..ok2..selamat bercuti raye!!

AMRI OTHMAN berkata...

@ umie
hang bel0m rasa lagi hang xtau la... =,=

AMRI OTHMAN berkata...

@ cik tetra
SELAMAT BERCUTI je...RAYA belom...

Cik Tetra berkata...

oh ok!! selamat bercuti JE!!

fadzlynniza berkata...

alin punn nak blik kg halaman jugak =)

AMRI OTHMAN berkata...

@ Cik Tetra
HAHAHA! :p
bagus2...

AMRI OTHMAN berkata...

@ fadzlynniza
semua nak balik... UNTUNGLAH...

alyana shafinas berkata...

rmei gler like...wahhh..hoho =)

Santan Berlada berkata...

Indahnye langkawi...
bile la dpt kesana... huhu

AMRI OTHMAN berkata...

@ alyana shafinas
semua member uitm je...

AMRI OTHMAN berkata...

@ shamsuddin Amin
jum ikut aku! =)

Tanpa Nama berkata...

slamat pulang ke kg halaman..huhu...slmt ari raye:)

azira berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
azira berkata...

Haha. Selamat tiba ke kampung halaman ye.. Selamat hari raya, maaf zahir batin ~

p/s : Chocolate aku sila jangan lupa. Hee :B

AMRI OTHMAN berkata...

@ suecomey
Ok,,,SELAMAT BERCUTI...RAYA bel0m...huhu

@ azira
sbb belajar FINANCE...aku kenakan KAU INTEREST....HAHAHAHA!

Qis_budak BLURR berkata...

Da ley blnje sy chocolate da ni..(^_^),slmt hr rye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...