LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Isnin, 15 Ogos 2011

Haziqah buat contest – What reminds you of me

Kali nie gua nak juin gua punya member contest…tajuk entry pun dah tertera…xkan nak tya lagi sapa DIA kan? Sapa tya jugak gua B0om dengan mercun bola…watcha!! Kedebab0oo~ HAHAHA!



Ok,,nak katakan member kpd si comel Haziqah Ramli xpun jugak,nak katakan bukan pun x..Mula kenal Haziqah sbb almost myclassmate sama KO dgn dia..KO diorang baju berwarna OREN! Kenapa x BIRU kan,,,? Haziqah kan suka biru,,patutnya diorang tukar color..kan..kan..kan??? HIHIHI..

Buat gua tingat si Haziqah nie bila dah masuk part4 selalu terserempak kat kampus..& sekarang bila pergi bazaar pun mesti akan ternampak,,,eh pasar je org pgil kalau kat kampus..urm,,entah la..kesah pulak bazaar or pasar… teettt!!!
*En.Awie, awk tkluar tajuk lah… >.<

Cik Haziqah, gua xmacam awk,,bel0g awk kan tersenarai dlm magazine,, wah,,,tumpang bgga nie..hehe…itu jugak boleh katakan gua tingat sampai bila-bila…btw, gua suka tgk awk senyum wahai cik Haziqah…cam si HaziqZainal katakan.. >.< *habis kembang lah tuh…huhu…eh,jgn marah… ikhlas nie… wink! Wink!

Yang xleh belah dia marah gua..

“dah lama,baru nak add….?”
(dari facebook *lebih kurang la sbb nk cari balik bukti dah bulan bapa skrg)
Ok,,,masa tuh agak kurang rapat yerk cik Haziqah…sori yerk! Hehe…
Ok,,bila jumpa pun just leh “ Hai….”,dia kan orang terkenal…..kan cik Haziqah kan?? =)

Satu lagi,saya tahu awk ada kembar masa sem lepas jugak xsilap..itu pun si JPK sekarang yg satu wing ngn gua selama 3 sem berturut nie bg tau…dia pun dah part 3,ganti gua lepas jd mantan JPK…huhu..mesti Haziqah kenal kan… “…..bin Othman” but bukan adik gua k… (^_^)

Tu je kot,,nak je buat thesis..tp ada kelas pulak..huhu…
Nak tag kat geng pecah rumah dulu…

Kalau korang xkenal…tggu kat block kuliah & scan or guna sensor cari orangnya yang bernama cik Haziqah Ramli” nie..huhu

18 ulasan:

Cik Tetra berkata...

thanks 4 the tag..errr? contest ni utk yg da kenal dia je ke??

AMRI OTHMAN berkata...

xlah...xkesah pun....

Cik Tetra berkata...

ooo...ok2.. :))

Alia Rahmat berkata...

aah...kita memg pernah pecah rumah same2 -.-'

AMRI OTHMAN berkata...

@ Cik Tetra
try ok....ngee

AMRI OTHMAN berkata...

@ AliaJustea
hehe,,,xnak ngku kan??

Cik Tetra berkata...

insy :),,a ah la bru perasan..awie ckp kiteorang geng pecah rumah?? omaigod!!

AMRI OTHMAN berkata...

@ Cik Tetra
Hihihi....btl la kan? ;)

Cik Tetra berkata...

aishhh...sy ni bukan geng pecah umah..sy geng bas skola la..nak join??hehe.. :P

AMRI OTHMAN berkata...

hehehe!
pun bole...nak!

Cik Tetra berkata...

haha..oke sila datar di bilik MPP.. :P

NazurahMN berkata...

memang wawa kenal . sape seyhhhh ?

AMRI OTHMAN berkata...

@ Cik Tetra
hahaha...asal kat bilik mpp seh??

AMRI OTHMAN berkata...

@ WaWa
huhu,,,carik lah kalau dapat! ngee

Haziq Zainal berkata...

Motifff nama aku ada. Wey sapa kembar dia?

HaLuNa ReTrO berkata...

sO sweet..!!

AMRI OTHMAN berkata...

@ Haziq Zainal
hehe..aku terbaca entry besday dia... eh,,ko xtahu ke iqa ada kembar???

AMRI OTHMAN berkata...

@ Haluna Retro
ko xabis2 ngn so sweet!!!
swit jugak aku bagi ko kang!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...