LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 23 Ogos 2011

Terima Surat Cinta

Balik terawih terus hapdet post yang di taip!

Hari nie aku kuar kelas lambat sebabnya aku student yang amat-amat di sayangi lecturer… lecturer aku tahan aku sampai jam 6.30 petang bersama group tersayang si ceplos & buku teks…tersangat awesome lecturer Finance aku! Sayang ketat-ketat!! Bila sampai pasar kat depan pintu pagar UiTM tetiba kawan aku cakap “ aduhai,,pasar dah bungkus tikar nak balik, F**K sgt….!” Aku balas,, “ko dah buleh buka posa dah..” =.=


Ok..memandangkan sekarang stdent pun dah balik musim cuti perayaan dengan rasa sesangat iri hati aku tengok depa heret beg sambil melambai-lambai berkata “ bye-bye baby,,,love u so much,c u after raya,,mohon maaf ye kalau ada salah silap…” Oh tersangat SH*T! senang-senang je dia baby kan aku…nak je aku penabuh 2 3 deh… kasi kaw-kaw punya…tahu la umah dekatkan… tersangat DAMM!!! Tggu raya baru mintak maaf ok!

*p/s : jgn tiru aksi ini,jaga perkataan anda..(pesanan ringkas dari ustaz Alwisumit)

Oh..LANGKAWI, kali nie cek balik lambatlah..xsempat nak lepak ngn akak Yuyu Zulaikha.. dia dah sampai mggu lepas..aku je lambat..wait for me ok..huhu…tapi xpe..ada masa kita lepak..*sesuatu sgt… ngee..

(Iklan *gmbr dari FB)
Thanks to akak HZ sebab aprooooove gua!
walaupun asyik tersebut je nama akak kat belog 
harap dpt jumpa lagi di PGN nanti

Tapi xpe,,memandangkan aku sorang yang sayang UiTM, also balik lewat kali nie..tetiba aku terima surat Cinta yang pertama dari orang tercinta!! O’goshhh….tersangat-sangat suka…seolah-olah kambing jatuh dari langit…”kedeboo0k!” maklumlah..orang bukan HOT nak kipas tiap-tiap hari…cool tu ada la… ^^

 Wow...penuh dia tulis alamat kampus...

Cantik gambar budak page depan! 

“Orang yg berjiwa merdeka, tidak gentar mghadapi tggjawab.Dan Kemerdekaan jiwa yg disertai dgn kemerdekaan budi, tidak dapat dibeli dgn harta benda & kedudukan yg tggi”-HAMKA

Salam Aidilfitri dengan tulus ikhlas dari :

Terima kasih Ayahanda Dato’ Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar & Datin Prof. Dr. Hanizah Ab Hamid atas kata-kata semangat itu!

UiTM Sentiasa dihatiku..”dalam darahku UiTM mengalir”

AnakandaTercinta

29 ulasan:

Chenta S Qaseh berkata...

untung laaa..ingt dpt surat cinta dari Hanis Zalikha :P

Umie Nadhirah berkata...

syok sendiri plak dia.. hahaha..
hengsem Dato’ Prof Ir.Dr Sahol Hamid Abu Bakar, siap bagi kad raya lagi..

aQimie Ceplos berkata...

HAHA!
macam2 ko dpt harini..
1) dapat extant kelas pasal malas nk wat keje..

2) anis jalika apove ko!! benci sgt.. ahahah!

3) kenape Dto'Sahol bg ko sorg je seh.. aku tak de? ahaha!!

Smilezurin berkata...

ey eyh , baik dengan sis yuyu ke ? Okayyyyy ~ bertambah jeles ni bila HZ approve dia -.-'

Ieka Andy berkata...

hamis jalikha pun dah approve kite td . 5 hours ago . hahaha . :P

tp kan , kat page hanis dia kate dia takda pun acc peribadi under name hanis zalikha . -____-

AMRI OTHMAN berkata...

@Chenta s Qaseh
HAHAHA! itu nnt kitrog ada date 7/9/11 nanti... :p

AMRI OTHMAN berkata...

@ Umie
hang xtahu lagi ke??
HAHAHA! awesome kot!

AMRI OTHMAN berkata...

@Aqimie Ceplos
spa soh hang tidoq je memanjang...
tapi kuiz stats tadi xde..penat aku bgun awl pagi stdy...sial lah...puih..untunglah kau tido pagi td...

AMRI OTHMAN berkata...

@ Yeen
HAHAHA! that my senior sekolah lah...
tapi kompom dia xkenal sy..sbb sy masuk dia abis... >.<

AMRI OTHMAN berkata...

@ Icca
ph,,layan je...janji penah beri senyuman at dia & dia membalas... HAHAHA! *perasan sgt...!

IT'S MY ONLINE DIARY berkata...

baru nak panggil baby.. hhaha (gelak gedizzz) xpew la.. terus je la panggil abg hot tercool.. huhuhu..

hanya org hot jew yg dpt merasa semua ini.. :(

Cik Misi berkata...

untunglaaa owg tuu dapat surat..=,= jeless siot...

AMRI OTHMAN berkata...

@eiza rahman
yeke?? "hot tercool"?

P/S:tlg la stdnt YuITeIM segaramat(bak kata ceplos)...

saya xHOT ok...fullstop!

AMRI OTHMAN berkata...

@ Cik Misi
1st surat taun nie...taun lepas xde..lagi sob... :'(

moshi_boo berkata...

untung la dia dapat kad raya
ni nak jeles ni..
hehehe

^^

AMRI OTHMAN berkata...

@moshi
dari ayahanda tuh...ngee....

IT'S MY ONLINE DIARY berkata...

ye la2.. anda xhot tapi cool.. ok.. hehe :P

Tanpa Nama berkata...

huntungglaaa,*dalam nada jealous :D

AMRI OTHMAN berkata...

@eiza rahman
ok2...bag0s...thumb up! ^^

AMRI OTHMAN berkata...

@ mira madihah
jelez? eh..xde maknanya lah...
org yg balik awal tu lg untung....
tersangat UNTUNG... =.=

biela bell berkata...

untOnglah dapat kad raya daripada 'ayahnda".ucapan sume copy paste.HAHAH

AMRI OTHMAN berkata...

@Cik Bell
ala...janji dia ingat jugak saya nie yang xseberapa.... huhu

Chenta S Qaseh berkata...

untunglha nk dating..
*eiii jeles*
ssh nk face 2 face HZ..Untunglhaa~
*pdhl tak heran pommm.haha*

AMRI OTHMAN berkata...

@ Chenta S Qaseh
cakap jelar yg sha tu jelar yang teramat...kang senang,,,, :p

Mek Onie berkata...

selamat hari ghayeeeeeeeeee! nanti kita jumpa ye *tetiba

syasya berkata...

kim salam kat kakak HZ nnt! hehe selamat raye =)

Cik Tetra berkata...

untunglah dpt kad raya dari VC.. :P
*jeles..jeles..

Alia Rahmat berkata...

awie ! nak jugak..

T__T

Bea Rocher berkata...

HZ app sy jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...