LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 30 Ogos 2011

Selamat Hari Raya Beloggerz

aku curi kat google lagi..

Dulu Pak Cik nie yang sampaikan Pengumuman Raya kat kita .. ramai yang xkenal siapa dia .. dia Tok Lang aku tau dak ? sedihnyer .. dia dah pencen .. hangpa tau apa .. rindu dia lah .. :’( walaupun dia sekadar Tok Lang ‘angkat’ aku .. dia tetap di hati aku .. mcm kata Dato’ NC YuAiTiEmm… “Tok Lang sentiasa dihatiku”… baru sweet + AWESOME!!


Tapi xpe .. Datuk Syed bagi pengumuman raya tahun nie pun xpe .. sebab raya tahun nie lengkap segala benda alah .. walaupun lemang xbyk mcm tahun lepas aku bakar … & umah aku jugak kena serbu YB Adun semalam .. tapi bukan orang lain .. Pak su Ir. Nawawi jugak .. ^^,



Kesempatan nie nak ucapkan semua belogger yang selalu dating di belog aku..



Byk lagi .. tapi tetiba ada orang datang nak meraya lak ...huhu...

19 ulasan:

Smilezurin berkata...

Jom dating ! Hehe , thanks abang awie. Kite suke blog abg awie ... ♥


Selamat Hari Raya yeeee ~ :)

AMRI OTHMAN berkata...

@ Yeen
HAHAHA! yeke suka ??

*atau ada makna lain ? huhu

Cik Tetra berkata...

eh name ceq ade la..!! thanks awie! selamat hari raya jugak! :D

NazurahMN berkata...

pakcik yang baru neyh, umum tak best lahh . yang dulu lagi best ! untunglahh Hanis Zalikha dating blog awie (:
Nway, Selamat Hari Raya jugak Awie ((:

AMRI OTHMAN berkata...

@ CIk Tetra
HUHU ... sama2... selamat hari raya aidilfitri minal aidil wal faizin! =)

AMRI OTHMAN berkata...

@wawa
HAHAHA! HZ ?
opsss.... mana ade... saje letak... :p

Abang Zam berkata...

len kali bubuh nama aku paling atas sekali..

kah kah..duit raya naik nanti abg zam bagi

Sarah Sayuri Hartnett berkata...

saya datang berdating lagi ni...kehkehkeh :)

Ainur Hamzah berkata...

selamat hari raya pakcik :)

AMRI OTHMAN berkata...

@ Abang Zam
HAHAHA!
line clear!
baru AWESOME!

AMRI OTHMAN berkata...

@ sarah sayuri
HAHAHA!
no hal lah..
nnt abg zam jelea pulak kan ... =)

AMRI OTHMAN berkata...

@ Ainur Hamzah
sapa pak cik ..
please k .. im still young ... :p

ME CTCT berkata...

selamat hari raya :))))




http://khayalan27.blogspot.com/

syasya berkata...

selamat raya awie!..ba la raya ni! huhu

moshi_boo berkata...

awie : selamat hari raya..jemput dtg rumah yer..hehehe bngga nya ada nama terselit kt situ

IT'S MY ONLINE DIARY berkata...

tq.. selamat hari raya gak.. duit raya xde ke?? hehe :P

Tanpa Nama berkata...

selamat hari rayaaaaa.
:)

Ikin Nikisa berkata...

dating ea .. haha ! selamat hari hari raya jugak :)

AMRI OTHMAN berkata...

huhu... selamat hari raya semua =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...