LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Isnin, 22 Ogos 2011

Contest : Aku Dan Jalur Gemilang

1st dia soh cte..


ok,Sini gua nak cte ckt!!


Dulu gua merupakan Mat rempit Sejati bai…korang apa tahu… tgk je muda poyo…mat stdy, mat skema, yang penting jiwa mesti tetap mau MERDEKA! Gua rempit sana-sini..wheelie, weekend pun gua tahu… Adik gua pun tepuk tgn tgk gua buat semua tuh… terbaik ark! Basikal rempit gua cantik kot.. *anda terkena lagi kan…HAHAHA! & basikal gua jadi gilaan ramai gurl-gurl kat kolah… biasalah gua kan versetail…awesome lagi!



 Bersemangat membawa Jalur Gemilang (Iklan 1st)


Dengan berbasikal ke sekolah mengibarkan jalur gemilang yang terpacak di belakang basikal… tersangat-sangat awesome!!! Mat saleh siap amik gambar lagi bai… mat saleh xleh ckp la byk mana kalau kat tempat gua tuh… kalau dtg LANGKAWI jgn buat jakun or tekejut beruk lak bila tgk ramai pelancong luaq negara..*entah2 gambaq gua sekarang jadi pameran kat ratu Elizabeth! orag jual juta2..pehhhh!

Pernah tgk gerek mini x?

If xtahu mmg korang bukan seorang yang xpandai naik basikal…kompom aku katakan!  Gua nak guna loghat kedah senang ckt.. gerek gua warna merah,rim depan belakang warna putih, matgat krum, siap ada raga kat depan bai,,Nampak ayu gitu… ala-ala Lisa Surihani >.< sgt SH*T!! xde orang lain nak samakan kan?

cantik x? huhu...google sgt membantu..wink!


Gua konvoi ramai2 kot malam MERDEKA tuh..pak polisi tgk je,,xleh kata pape..HAHAHA! *ok..jgn tunjuk F**K kat dia..dia bekerja kot! Xleh belah gerek basikal kawan gua rantai putus lak..cian dia,,kitorg xmacam mat rempit skrg,bila kwn excident teros belah..kitorg tolong tundakan dgn akar pokok kot…huhu…boleh bayangkan x? baik x gua?? Wink! Wink! Untungkan dpt kwn mcm gua…HAHAHA!


Yang penting kitorang dapat tgk bunga api kedebab0oo! Kedebab0o..! baru syok! Ada fight! *tetiba versi KLgangsterz!! =.=


Geng Sempana Riau (Iklan  ke-2)

Pape pun member gua sekarang semua orang Berjaya… xde yang mati katak tepi jalan kerana merempit MOTOR.. but diorang kat IPT sekarang… 
GLAD BE YOUR FRENZ,,miss you all!!

Ceria x gua?? Huhu (Iklan penutup!)

Gua nak tag semua pembacaan entry CONTEST : AKU DAN JALUR GEMILANG gua kali nie…tahu,ramai akan juin.. this is best bro! HUHU!

 Semangat Tetap Ada
Awiekashi

20 ulasan:

ekin alias berkata...

iklan last macam tertarik...
mcm LISA SUriyani je HAHAHA

terbaekkk :D
gud luck~

ShUit berkata...

hahaha . banyak keterperasann disini =.=

jamal.salbiah daughter berkata...

jom join my contest too :)

AMRI OTHMAN berkata...

@ ekin alias
hey owner,,huhu..
biasa la...lisa comel wat...ayu-ayu gitu...

*sesuatu sgt...HAHAHA!

AMRI OTHMAN berkata...

@ ShUit
ala cik fatin,,mcm xbiasa lak..
mmg gua nie sorang yang perasan... *opsss....terlebih sudah...HAHAHA!

AMRI OTHMAN berkata...

@ atul
ok,,,i wanna c 1st... 0.0

Alia Rahmat berkata...

wa tak de gambaq bawak bendera der.. AHAHA

AMRI OTHMAN berkata...

@ AliaJustea
edit la letak bendera....HAHAHA!

Acik berkata...

merdeka 7x
:)

AMRI OTHMAN berkata...

@ Acik
huhu.....MERDEKA!!! =)

Umie Nadhirah berkata...

hamboih, bajet retis betoi la ang nih.. ahhahahaha..

AMRI OTHMAN berkata...

@ Umie
hahaha...xpa... bukan orang...cek je.. ngee~

Alia Rahmat berkata...

awie ditkan boleh? malas lah..

AMRI OTHMAN berkata...

@AliaJustea
HAHAHA!
itu pun nak soh orang ke?
edit buat muka depan novel buleh? =.=

biela bell berkata...

ceh..rasa nak hantuk pale kat dinding je.haha

Alia Rahmat berkata...

edit bndera ni kena punyai jiwa yang membara and semangat gila... mcm awie lah... HAHA

so..nak edit tu mcm tak pndai plak..

syasya berkata...

nice kla gerek.hahhaa baru tahu! selamat menyambut hari merdeka nnt

AMRI OTHMAN berkata...

@ cik bell
buat sekarang...jgn pikir byk...huhu...

AMRI OTHMAN berkata...

@AliaJustea
HAHAHA!
btl3....kasi aurmm!aurmmm! cm SR... ngee

AMRI OTHMAN berkata...

@ syasya
hehe,,awesome giler tuh.... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...