LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 6 Ogos 2011

Flashback 12 tahun lepas

Sempena bulan ramadhan gua nak cte balik kesah gua bersama-sama teman gua yang agak kureng ilmu di dada nie ha… HAHAHA! Kelakar pulak pikir-pikir balik…nie sbb teman gua kat kampus yang mula cte pasal cikgu dia kolah rendah…& ttiba gua pun teringat kisah lama yang xlupus dek ingatan nie…. Walaupun dah 12 tahun oOo..lama tuh… *dgn reaksi yang agak over… =.=

Masa tuh bulan puasa jugak.. :-

Nama xbuleh di mention kan,skadar buleh letak huruf depan je…hehe..
Situasi semasa waktu rehat dalam 9.30pagi…

S bukan nama sebenar : F, Hang makan apa dgn mak ayah hang sahoq tadi?
F bukan nama sebenar : Aku xbangun la…mak aku gerakkan tadi,tp aku cakap mengantuk..
Gua : habis tu hang posa dak nie?
F : (dengan slamber amik nasi dalam beg) x..aku bawak bekal nie.. tadi aku cakap kat mak aku soh tapau byk ckt utk hampa sekali…
S : eh,,aku posa la..xmau la makan,nanti xdapat duit raya abah aku cakap..
Gua : aku pun posa,mak aku xbagi kuaq umah kalau xcukup posa..(padahal dalam hati pun nak jugak,sama je dgn si S)
F : xpalah,,aku makan sorang-sorang..(dengan keadaan yang rakus terus mkn je..)
S : Amri, aku dengaq mek M kentut tadi..kira batal la posa dia…haha…rugi la dia xdapat duit raya byk..
Gua : hang biaq btl nie?
F : (dgn pantas mencelah) mesti dia pun xposa jugak kan?
Gua : eh,batal ka? Mana hampa tau?
S : (dgn kompiden) batal lah…masa tadi aku p amik atenden pun aku nmpk cikgu tu kentut dlm bilik guru..teruk la,,cikgu dah besar pun xposa…
Gua : bia btl…habis tuh hampa cmne?
F & S : aku pun boleh kata tiap hari xposa..


Bersambung….(masuk kelas sbjek pendidikan islam)


Ustaz : bla..bla..bla…(kuar soklan) siapa posa hari nie?
F : ustaz tadi saya dgr mek M kentut,,dia xposa…
HAHAHAHA!(ramai-ramai gelak)
Ustaz : xposa? Awk semua silap nie… kentut xbatal puasa la..(bla2~~~)
Dalam hati gua : Fuhhh,,,nasib baik,,tidak xleh raya la…
*Ini semua angkara si S..memandai je…HAHAHA!

P/s : dah xtahu tu,jgn memandai kuar fatwa bukan2 yerk… wink!!

20 ulasan:

AliaJustea berkata...

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. .

dah tu je..
;p

AwieKashi berkata...

itu je...kalau panjang nnt xde orang nak baca... HAHAHAHAHA!

WaWa ★ berkata...

eeyyyyyyy . KENTUT ! HAHAHAHAHAHA .

AwieKashi berkata...

@ WaWa
bajet macam dia pun xkentut haa... :p

AliaJustea berkata...

12 tahun dulu umur awie bape? hadoiii~ naifnye....
-.-''

AwieKashi berkata...

itu umr masa standard 2 la... >.<

Ainur Hamzah berkata...

haha. sumpa lawak :D

Azira berkata...

Hahahaha. Kelakar lah wehh :p

Azira berkata...

Hahahaha. Kelakar lah wehh :p

AliaJustea berkata...

ouhh.. patut naif yang amat .

ChENtA S qAseh berkata...

ang kentot ka!?
ha tak posa!
haha!

AwieKashi berkata...

@ Ainur Hamzah
Hahaha...kan?

AwieKashi berkata...

@Azira
Hehehe,,,ok,,,kirenya boleh buat segmen la....

AwieKashi berkata...

@Azira
Hehehe,,,ok,,,kirenya boleh buat segmen la....

AwieKashi berkata...

@ AliaJustea
y0laaaa.....

AwieKashi berkata...

@ ChENtA S qAseh
hehehe.....sama je...

Cik Tetra berkata...

HAHAHAHA..comel boleh tak...lagi2 cakap bahase kedah..nak try cakap jugak la.. "ang posa cukup dak 6 hari nih" lulus tak bahase kedah?? hahahaha

Cik Yeen Gadis Tometo berkata...

Hahahahahahah :D

sumpah kelakar ! Ade ke kentut buleh batal puasa .

Ok, now I'm still laughing . Hehe ^^

AwieKashi berkata...

@ Cik Tetra
HAHAHAHA! pen0h cek...!
ingat xpenuh kot...

AwieKashi berkata...

@ Cik Yeen Gadis Tometo
HAHAHA! gelak la puas2... >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...