LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Rabu, 26 Oktober 2011

Wordless Wednesday ( Aku & YuAiTiEm tak boleh dipisahkan)

Tengok? Nampak??? Orang tengah cuti depavali vatekel~

Aku balik YuAiTiEmm dengan selamber dengan muka yang agak innocent…
hangpa ade ke?(buruk bebeno loghat utara campoq selatan) Dari Langkawi ke Segamat kot…kematu bont0t..


iLuvYuAiTiEmm
AwieKashi :) 

40 ulasan:

nurYayaD berkata...

Sayang abis niee kat UiTM.. heee..

AwieKashi berkata...

HAHAHA!
sangat~
tak nak dtg ke??
buleh konker uitm nie haaa

Anggerik Wangi berkata...

sayang betul mpp ni kat uitm..;))

AwieKashi berkata...

@anggerik wangi
heee....mestilah... :))

Umie Artoqiemie berkata...

x sayang deepavali eh? ama apa tunggu kat rumah..

Ieka Andy berkata...

HAHAHA ! nice one . xD

AwieKashi berkata...

@umie
hehe....tak jugak la...
ko sayang ke tanya aku?

AwieKashi berkata...

@Ieka Andy
sangat...waiting for at sabahan tomorrow,,, :)

yan_n.i.m berkata...

syg sgt nihhh uitm die. hehe :P

AwieKashi berkata...

@yan_n.i.m
mestilah....

*dalam ati -.-

fiQ'Ra berkata...

uitm mana ni? huhu

Rosalia berkata...

untungla dpt uitm :(

AwieKashi berkata...

@fiQ'Ra
uitm johor je... ^^.

AwieKashi berkata...

@Rosalia
sangat...
dat why tak nak berengang dgn uitm... :)

cik tulip berkata...

u ambik kos ape?

cik tulip berkata...

u ambik kos ape?

Cik Tetra berkata...

okehh sangattt awesome..

AwieKashi berkata...

@cik tulip
quantitative science.. :)

AwieKashi berkata...

@cik tetra
awesome la sgt kan.. -.-

Cik Tetra berkata...

sangattt..

ieja faiq berkata...

haha . UITM dihati kannn :)

AwieKashi berkata...

@cik tetra
wahhh....
dah pandai berkata-kata....
tak palsu ok??

AwieKashi berkata...

@ieja faiq
HAHAHAHA!
anda tak ke??

Cik Tetra berkata...

haha...ade org yg ajar..mmg la da pandai berkate-kate..okeh sgt palsuu!

si robot comel berkata...

awat balik sana balik?

Abang Zam berkata...

awat balik sini kimak?

adwafarahin berkata...

mmg syg betoi ngan uitm nieh haha

AwieKashi berkata...

@cik tetra
owkeyh...baguih la cek no...

AwieKashi berkata...

@si robot comel
ada keja ckt lah... huhu

AwieKashi berkata...

@abang zam
kau takpayah kimak sgt la kannn~

AwieKashi berkata...

@adwafarahin
huhu....sangatkan...
biasa la tuh...

suha berkata...

uitm sentiasa di hati lahh katakan . hehe :)

QasehCinta berkata...

x pe la...
uitm dihatiku kan..
^_^

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

hai awie...sayng uitm eh hehe

nurYayaD berkata...

seru akan sampai di UiTM pda 19/11 nnti yee.. ni pun dah rindu abis nieee... HAHA !

hyz berkata...

penah p uitm segamat time darjah 6.. hahahha rombongan skolah je...

Hunnym Syot 美智子 berkata...

untung laa dapat uitm johor yang dekat jew ngan umah kiterr :))

Diyana berkata...

Oh budak UITM !

syg betul eh dekat UITM

My Life's Journey berkata...

Pittttttttttt pitttttttttttt lama tak singgah cni ..umi nak ucapkan selamat hari raya haji buat awie sekeluarga :) ..lama dah awie tak uopdate entri huhu :(

NisaAdnan berkata...

semangakk uitm betol ni. haha

btw, anda ditag :))
http://hanisaya.blogspot.com/2011/11/tag-buat-kita-rasa-dihargai-betul-tak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...