LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 15 Oktober 2011

YOkk! Terbang jom!

Saat di tunggu telah tiba … Maka,minggu ini bakal tersingkir salah seorang dari rakan mereka… *HAHAHA! Bajet je lebih…macam Akademi pantasia… Terbaanglah kami bertujuh jejaka terkacak dari segamat tiba di tanah borneo kejap lagi… Dan sekarang tengah kemas barang … Tiket dah check…kompom hari ini bertolak..tak tiputak mamaitak mimpi… lagi cepat berambus dari sini lagi bagus… dari aku merempat tidur atas kerusi sambil buat kerja.. >.<


maap3...kamera henset aku tak cantik macam DSLR

Umie Nadhirah Hamjah as known as Umie Artoqiemie tunggu aku di sana… Ingat aku main-main ke cakap hari tuh… huhu… serious nie… tggu depan airport…! HAHAHAHA!

*tak de masa nak tulis panjang-panjang…nak sambung kemas barang

KamiNaikBel0on
EmPiPiYuAiTiEmJohoR

29 ulasan:

Cik Tetra berkata...

selamat jalan segerombolan MPP UiTM segamat!! hahaha..


*untunglahh.

miratun madihah berkata...

perghh selamat jalan,jalan lupa beli ole-ole naaa :P

AwieKashi berkata...

@cik tetra
HUHU...terima kasih ye cik waeda...
doakan k.. :D

AwieKashi berkata...

@miratun madihah
huhu...ok...
harap2 cam tuh...
wink! wink! tak nak ikut ke?

WaWa ★ berkata...

untunglahhhhh . Nway, selamat pergi dan balik ye :)

#ole ole jgn lupe . HAHAHA .

AwieKashi berkata...

@wawa
o''goooshhhhH~~
kena semua mintak ole2...?
xde pulak org teringin nk bank in..
huhu

Noor Adibah Binti A.Latif berkata...

untung laa dah nak pegi SARAWAK..
daaaa, awie.. jngn lupa din ehh.. eh silap. jangan lupa ibah ehh.. HAHAHA..

Cik Tetra berkata...

hahaha okay..semoga selamat pergi n selamat balik.. :)

jejarilappysiKEMBAR berkata...

uiyooo,,nek belon..!..
hahaha..

YZ berkata...

Aku malas nak sebut satu perkataan ni.
Alaa tapi kau paksa. Nah ambil laa.

UNTUNGLAA!

Abang Zam berkata...

untunglah jadi MPP
mampus

aQimie Ceplos berkata...

AKHIRNYE! berangkat jugak ko dr segamat.. ahahah!
OLE2 jgn lupe c(:

#have a safe journey sayang.. rindu kau -.-`

AwieKashi berkata...

@ibah
euw,,,,tak abis ngn abg din dia...
cakap jela rindu din,,,

AwieKashi berkata...

@jejarilappysiKEMBAR
huhu...tak lah... naik soyuz :D

AwieKashi berkata...

@YZ
untunglahhhh~~
eh,,jgn lupa puding aku..
jgn tak sampai pulak post nnt... ;)

AwieKashi berkata...

@abang zam
eh,,eh,,kau...
tak abis2 nak mampos...
rindu nnt kau kalau aku mampos...
HAHAHA!

AwieKashi berkata...

@aqimie ceplos
untuk kau rumate tercintan...
aku tak pernah terlupa...huhu

azwa berkata...

buattt ape pegi saneee ? nak ekotTtt!

My Life's Journey berkata...

Wahhhh gi kuching yer .. miawwwwwwwwwwwww .. awie buat pe kat situ? jhgn lupe pegi smengoh ye ..tengok orang utan hihihi .. taman buaya pun ade .. ade monyet pandai buat bunyi ..uwekkkkkkkkkk .. uwekkkkkkkkkkkk hihi

miszATIN berkata...

untungla terbang kannnn ;p

Hunnym Syot 美智子 berkata...

wahh.. best laa dye dapat terbang..dapat naek belon lagi.. hehee :)
selamat sampai dan selamat pulang!!

hyz berkata...

p kucing jgn lupa singgah U saya kat kota samarahan.. keh3

AwieKashi berkata...

@azwa
haha...datang la...
saya tggu kat sini ..

AwieKashi berkata...

@umi abah
huhu...penah dtg sini ke sebelum nie?

AwieKashi berkata...

@miszATIN
HAHAHA!
untunglah sangat..
tak macam org tu kol sepanjang masa...lagi la untung...

AwieKashi berkata...

@hunnym shot
HUHUHU!
thnks doa kan...~
^^

AwieKashi berkata...

@hyz
kat kota nie ada uitm ngn unimas je la...
HAHAHAHA!

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

bye.hehhe

yan_n.i.m berkata...

wahhhh berjalan sakan laa die :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...