LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 12 November 2011

New XPrian Cuti Sem

Hello..hello…awie di sini…huhu…kompom korang rindu aku kan??? Hehe… sori la… maklumlah kan… cakap cuti,,so,cutilah… macam post entri last,TERLALU SAYANG YuAiTiEm, 11hb Nov nie dah nak balik sana lagi.. padahal baru je balik dari Sabahan & Ampang.

Tapi yang terbaiknya tak sangka aku nie “kacak” dan “comel”… HAHAHA! Ini adalah realiti sewaktu aku di sabah.. sukanya…muahahaha… *suka ati aku la..bukan selalu nak puji diri sendiri nie.. yela,peramugari yg cakap,bila kat centre point sabah ada lagi cewek2 yg sedang mengusya dan terdengar diorg cakap… ^^, poyo tak aku? Sumpah korang nak muntahkan?? Haha…kalau korang nak try,pergi depan cermin cakap “wah…cantiknya diriku…sweet gituh…” amalkanlah selalu yer.. agar jadi kenyataan… aminn! Hehe…

Cool tak gambar nie?? Macam power rangers tak?? HAHAHA!


The Best thing kat sabah adalah dapat SCUBA DIVINGVERY VERY AWESOME! Dalam laut tu dah macam kat tv dah boleh tgk coral dalam laut..walawehhh…korang tak jeles ke? Hehe..sumpah best walaupun 1st time aku buat semua nie.. walaupun telah mengidam sekian lama sewaktu tubuh sendiri AQUTIC CLUB..

Gambar dalam air tak bapa nak ada la..huhu…sbb tranee aku dia tak bawa camera..>.<


Yess…aku dah ada basic..lepas nie aku boleh terjun suka hati aku..muahahaha!


Bila kata Ampang,entah kena gegerl nie jelez sgt entah kat aku,,,sampai cakap aku nie PLAYBOY…nak je aku cekik dia.. nasib dia comel..kalau tak aku dah rembat cukup-cukup dah ha..baru dia tau sapa aku… nak je ke muai thai , tapi takpe lah,tengok dia macam kak Long Ampang je.. tak jadilah…GrrRrr~

Pointnya kat sini,sentiasalah bentukkan bibir anda dengan senyuman yang sweet lagi menawan,kerana itu pengubat segala kepahitan & kemasaman.. *betul ke? HAHAHA! ^.^

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wa... best nya! pengalaman e2 penting yaw! mesty segan pakai sut ketat mcm tu.. HAHA eh. sori,spell aquatic club mmg lagu tu ka??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...