LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 11 Oktober 2011

Gegerl & Shawl

Duta shawl aku! Huhu.. sweetkan? ;)

Apa itu Shawl? Huhu … aku pukul kang sapa tak tahu … Dush!dush! hambik KAU! Shawl pun tak tahu, PASU tahu PASU? Nak je wrestling cukup-cukup … walaupun aku tak amik MUET lagi aku pun tahu la benda alah nie …*asal MUET lak aku nie? maap3..kuar tajuk...


Duta kedua aku lak yang nie… (versi Iklan )

Sekarang shawl dah jadi trendy dah kat orang ramai… terutama gegerl… AWESOME bai… korang apa tahu … bak kata kawan aku, ‘shawl yang ada batu ladung, kalau pergi memancing, buleh guna batu ladung shawl kalau hilang’… SH*T la kau … chumel kot diorang pakai shawl… *aku back-up hangpa nie.. respon la cikit… huhu ;)


Terima kasih kepada kwn aku yang menge-Hack FB aku nie… sangat memahami.. walaupun style aku tulis status mesti ada “ says | bla..bla..bla…” Kalau orang tengok tak de tu, memey bukan aku la… HAHAHA! Sengal gak kawan-kawan aku nie tak tengok ke status aku tiap kali aku buat… *opss…terlepas cakap…maybe lepas nie depa dah tahu… ^.^


P/s : aku suka gegerl yang bershawl, Nampak ada self-confidence … walaupun ramai yang kutuk-kutuk kat belakang… level confidence hangpa memang tinggi… I am proud of you.. ter0skan hijab style… ;)

I Loikee it!

49 ulasan:

Fatin Ruslin berkata...

suke sangattttttt dengan hana tajima, sweet je kan ???

winkwink ^_^

Cik Tetra berkata...

O.o..untunglah..btw hana tajima mmg sweet.. :D

AmieRuL ShaFiQ:-) berkata...

sy sokong lhaaaa walaupun ade org letak pistol kat kepala x bg sokong...pffftttt=)

AMRI OTHMAN berkata...

@misZATIN
sangat sweet!! huhu

@cik tetra
ye,,,that why dia modelling... >.<

@amierul shafiq
HAHAHA! bagus2... kita back-up gegerl shawl... ngee

Cik Tetra berkata...

yeah!! terima kasih kerana sentiasa menyokong kaum wanita..cehhhh..gumawo.. :)

AMRI OTHMAN berkata...

@cik tetra
HAHAHA!
small da piecesss la... ;)

Tanpa Nama berkata...

mmg sweet.. okeh sweet.. sweett..
tp kene tgk jugak cara die match kan shawl tu kankan.. =) hihi

AMRI OTHMAN berkata...

@syifa'
betul..betul...betul...
*versi upin & ipin .. ngeee

Cik Tetra berkata...

okeh.. ^_^

AMRI OTHMAN berkata...

@cik tetra
bukan senang nak cari gegerl skrg...
susah beb...
kan..kan...?

Cik Tetra berkata...

hahaha..yup..mestilaa susah..tp kalu hang susah cri..ceq boleh rekomenkan.. *kening2..

AMRI OTHMAN berkata...

@cik tetra
hahaha....
xpe2...jgn susah2...
kaki ok dulu kaki waeda tuh.. >.<

Cik Tetra berkata...

hahaha..baik..:D
kaki dah nak baik dah.. :)

AMRI OTHMAN berkata...

@cik tetra
bagus-bagus
teruskan 'tatih' anda... ;)

Cik Tetra berkata...

baik la cik amri "tatih"

:P

AMRI OTHMAN berkata...

asal kita lak yg kena? o.o'

AWA berkata...

first time laki bagi sokongan padu! HAHA

Cik Tetra berkata...

rasain..:P

AMRI OTHMAN berkata...

@azwa
HUHUHU!
memang xde ada lelaki,seperti aku..
tapi yang lebih baik,banyak!!

*tetiba je versi alif satar

@cik tetra
huhu...ok..

Unknown berkata...

loike it too ! hana tajima <3 !

AMRI OTHMAN berkata...

@pabila si gadis ber eloteh
hehe.... ramai2 kita loike it! ;)

fadh leyanie berkata...

hana tajima gojes ..
setiap org ada pndapat tersendiri,,ada yg kurang suka tgk ppuan pakai shawl T.T

AMRI OTHMAN berkata...

@fadh leyanie
yup..
betul...
bagi saya siapa yg pakai,they have higher self-confidence yg higher... ^^

Che Wan Puteri berkata...

yeahh, gogogo girls with shawl! haha :D

hyz berkata...

hana tajima comey..... tapi suke tgk pompuan pakai tudung biase2 je..

AMRI OTHMAN berkata...

@che wan puteri
chaiyok...chaiyok!!!
rindu che wan.. huhu... :')

@hyz
aku sokong kata2 kau...
btw,aku suka hijab style nie...
bg ada trendy... org ramai ikt...

.che lyna. berkata...

hidup SHAWL! kehkehkeh ^^

AMRI OTHMAN berkata...

@che lyna
shawl tak leh hidup...
nanti gegerl takut... ;p

Afiqa Dayana berkata...

suke tgk hana tajima . comel jee . hehe
yupp, skrg memang ramai prmpuan yg pakai shawl..

AMRI OTHMAN berkata...

@afiqa Dayana
kan???
that why ramai nampak bergaya cam retis.. ngee

NisaAdnan berkata...

HHAHA KESIAN BEBENOR LA
KENA HACKKK.

YEAHHH HANA TAJIMA BRINGS
A NEW STYLE IN HIJAB
FASHION ;D LOVE IT ^^

AMRI OTHMAN berkata...

@NisaAdnan
huhu...ramai jugak yg minat hana tajima rupanya ^^

Nasuha Suhada berkata...

tapi kan jarang lelaki suka tengok girl pakai shawl.. hihi. depends taste masing-masing kot.. :)

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

kalau awie pakai shawl mst hot kan.mesti ramai jejaka yg tergila2kan hahahhaha

Nursyahira izzati Ngadimon berkata...

comel je HANA TAJIMA tuu . weeee . comel . !

teringin nk pakai shawl mcm deaorg , but takut tk sesuai dengan muke ah . hihiii

D berkata...

ehem :) terimakasih awie. walaupon aku memang x selalu pakai shawl. pttttfff

AMRI OTHMAN berkata...

@nasuha sudaha
ada betulnya,,,,
lupa lak cakap pasal tu... huhu
thnks...

@CWL
kompomnya jejaka kat luar tergilai awie... HAHAHAHA!

AMRI OTHMAN berkata...

@nursyahira izzati ngadimon
oh..xpe...if xsesuai pakai biasa je...
asalkan cantik di pandang also muka shinny2... huhu

@nadiahjamian
huhu...yela didy...
kau always chumel ....
that why pakwe KAU syg KAU...
:)

Ceiler Mun berkata...

mohon like sejuta kali.. ^^

AMRI OTHMAN berkata...

@Bella Bell
buleh2....nanti mintak apply like macam FB..huhu

siMpLY nana berkata...

memang cantik & bersih murni je bg sesiapa yg berhijab tidak kira shawl ke atau papepun(puji diri sendiri secara tak langsung)hik3...psssttt...cantiknya duta shawl kt sini...

AMRI OTHMAN berkata...

@simply nana
hehe... untunglah....sempat lagi puji diri sendiri an...

Abang Zam berkata...

lu ni macam nak kutuk aku je awie
phuii!

AMRI OTHMAN berkata...

@abang Zam
hahaha.. memang pun...

shafa (: berkata...

hana tajima .iloikeee . hiks .lawa !

AMRI OTHMAN berkata...

@scha
huhu....yeay...
ada lagi geng! :D

Unknown berkata...

i love Hana Tajima

lilydamia berkata...

yup! tudung sekarang semakin cantik n sangat selesa :-)

ade2mama berkata...

jnji tutup aurat da ok da:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...