LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Ahad, 24 Julai 2011

Gua Anak Imam

PONTIAN
KAMPUNG PUTERI MENANGIS,BENUT

23 Julai 2011- Bertolak ke kg tersebut dgn pelajar seramai 60 orang… Semuanya dari ahli-ahli Quasar Association…huhu…bajet mcm tulis dlm surat khabar lama’ pulak…HAHAHAHA!

Lama xbuat OPKIM yg ada anak amik keluarga agkat nie..last pun juin masa anjuran 1Belia 1Malaysia prgkt kebgsaan sblm masuk UiTM..itu mmg best la..kat Sabak Bernam,Selangor,,Sabah & Srwk ending..3 tempat ada kluarga agkt..mmg best giler-giler…huhu…

*cut-cut…bukan nk cte pasal yg lepas…nak cte pasal kg puteri menangis nie…
Ehem-ehem..dgr baik2…huhu…jgn la ketawa bila dgr nama tmpt cm tuh.. ada ctenya…

“boleh dikatakan seorang puteri bunian ketika dahulu yg sentiasa akan kedengaran tangisannya pada waktu mlm,shgga ramai yg xdpt kuar sbb takut pada waktu mlm,,kkdg org yg dari masjid nmpk selendangnya terbang di atas2 pokok…keesokan hari mst ada org yg meninggal...tp skrg dah xde la..skrg dh maju.. =) “

*maaf,skip byk tuh..hrp2 sinopsis pendek tu phm la yerk..Huhuhu

****************************************************
Menunggu ketibaan s/u sulit parlimen pontian
Hari 1st just agihan keluarga angkat & malamnya ada kenduri ikut rumah keluarga angkat yg di jemput…so,kitorg bertiga (mega,arif & diriku*hahaha poyo je) merupakan anak agkat kpd Imam di situ..wah…mmg Qiamulail lah kitorg..huhu… pas mghrib di masjid terus g umah kenduri… dapat pulak makan nasi Ambang….mmg xabis la jwbnya…

Layan bertiga je nasi Ambang nie...memang semput la kan....+ ada ikan tiga rasa lagi..

******************************************************

Untuk ari last jut sukaneka je byk dgn penduduk kg..main futsal,tarik tali,love ball & adik sekolah sri senang hati…
*di sini agak pelik cikit bila dgr,,”kg puteri menangis,skolah senang hati” macam mana tuh?? Pikir2lah sendiri…*ttiba kuar versi nabil pulak..

 sukaneka semasa pagi hari...


Terbaik x kreta bapak agkat kitorg?? imam kot...huhu..tp jiwa muda...2hari kitorg drive sendiri kete merc nie...jgn jelez...
wink! wink!


16 ulasan:

AliaJustea berkata...

untungla sempat update..oke..nnti alia update alia punya opkim plak :)

AwieKashi berkata...

@AliaJustea
oke2....diriku menunggumu wahai cik Alia...hihihi

Ainur Hamzah berkata...

wah. syokk :P

Ainur Hamzah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nurain.samsudin berkata...

aku tahu tmpt ni. puteri menangis. dekat jugak la ngn rumah

AwieKashi berkata...

@Ainur
Syok ssgt....xtau nak ckp cmne...hehe....
*xdelah...

AwieKashi berkata...

@nurain.samsudin
dekat ngn tempat awk?? really?

Cik Tetra berkata...

sedapnya tgk nasi ambang tu..nyummy nye!!.. :D

Ariel Pocong berkata...

Ha best la dpt kuaga angkt.....

AwieKashi berkata...

@cik Tetra
actually boleh kira ngn jari bpa kali mkn nasi ambang...mmg sedap lah... =)

AwieKashi berkata...

@Ariel Pocong
Haha..asal ko xpergi??
sara kan ada.... :p

Cik Tetra berkata...

la yeke...kalau sedap..asal makan sikit..rugi2.. :D

YZ berkata...

Eleh yang gambar bawak sekali tu POYO. :P

Whatever!aaaa~ *treadmark* HAHA

AwieKashi berkata...

@Cik Tetra
bukannya mkn ckt..sbb perot dah xde ruang...tgh mlm pun siap smbung lg...

AwieKashi berkata...

@YZ
poyo ke jelez??? hahahaha...

trademarkk mahal tuh...soh Daus buat... ;)

karyaku..duniaku.. berkata...

BEH GILERRRR..
pat pinjam kete cm gitu 2 ary yekkk..
perghhhh..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...