LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 5 April 2011

Surat Terbang

Surat Terbang~~~~terbang dan terbang~~~

Assalamualaikum,,,
Mungkin xpernah saya buat bende seperti nie,,selepas je saya terbaca blog ‘dia’,, terus aku rasa bersalah sangat..bersalah yang teramat,,,kuar air mata saya,, mungkin korang semua rasa pelik bila kuarnya air mata seorang lelaki,, mungkin angapan dia silap,, saya bukan jauh dari ‘awk’ tapi saya ada sebab.. sebab yang agk kukuh,,bukan kerna terpaksa,, tapi satu nekad atau janji saya pada diri sendiri,, if saya xleh pegang pada janji diri sendiri,,how come saya nak janji dgn org..
Di sini saya mau terangkan pada awk atau yang lain,, prinsip saya adalah if seorang itu berpunya, ianya seumpama sudah ‘bertunang’,, xpercaya? Tanyalah ustaz, if saya jadi orang ke3,bermakna saya mungkin akan meruntuhkan jalinan yang terbina,, saya bkn xnak berskype & chat IM facebook ngn awk,, but saya kena kurangkan,, itulah salah satu jalan terbaik,, saya cuba utk jadi yang terbaik utk kwn-kwn saya.. sebenarnya saya sentiasa caring kan awk, saya xnak awk sakit or pape..
Pendek cte saya pun sayangkan awk,,but please jangan pikir yang saya akan lupakan awk,,buktinya saya sentiasa ‘poke’kan awk dekat facebook kan?? ^_^ hehe.. so,,jgn rasa sedih lg..be the best! Buktikan pada saya sem nie awk leh buat ngn terbaik utk exam! Buktikan pada saya…k0mpom saya belanje kan awk pas nie… janji!! Hehehe,,,jangan sedih-sedih lg taw…
To: my special friend Miss SNA.
From: awiekashi

4 ulasan:

aQimie Ceplos berkata...

MENCEGAH lebih baik drpd mengubati ^^.
heheh. kang tak pasal2x.. abg long dari dearah lain serang kau pulak wie.. ehehe

AMRI OTHMAN berkata...

yeah,,,That why lah kan....!
ko kenal aku kan,,,HAHAHA!

YZ berkata...

SIAPA MISS SNA ? nk tau jugak. hee.
cmnila kawan rahsia2 kn. fine. hahaha

AMRI OTHMAN berkata...

hehe,,,xperlulah...
bkn de pape pun...just salah phm je nie...huhu,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...