LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 29 November 2011

Baik Di balas Baik! (*lumrah alam)


Aku ingat “Skandal” mana la kol aku tengah-tengah kuliah tadi…*boleh la skandal untuk hari nie…daripada takde.. Rupanya pak cik unit keselamatan.. Oh….terharunya… -.-‘ Terima kepada orang yang kasi dompet aku tu kat Unit KeselamatanPadahal “takde duit pun dalam dompet aku tu”..Kalau dalam “card Bank” memang banyak.. 

Korang nak honeymoon pun boleh dah kat Bali.. *Bali je..tak payah ngada-ngada nak gi jauh-jauh…  Entah tetiba boleh hilang pulak..ish3.. nasib la aku tak kuar duit banyak lagi… 
*ada 2keping..RM10 & RM2,,ok..hinalah aku "..harapkan Bendahari Kehormat je,,duit xde...haprak!" ok..fine..fine...itulah langkah berjaga-jaga..=)


#baru je buat entry barang kena kidnap…tetiba aku nak sedekah kat orang pulak… baik kan aku nie…?? Bertuahnya siapa dapat aku kan???? HAHAHAHA! *motif gelak panjang-panjang? @_@


Moralnya : terima kasih semua yang mendengar pertolonganku…!
Says | Alhamdullillah… \(^_^)/
DAH TAK SEDIH,
AWIEKASHI STUDIO’s

35 ulasan:

Cik Tetra berkata...

Alhamdulillah.. :)

*patutlah td muke happy je time turun susur jalan BK.. (0.o) haha

aqmalazmi berkata...

Ehh sorry lah aku tak nampak..hee

AwieKashi berkata...

@cik tetra
HAHAHA!
bila masa kita selisih..tak perasan lol? 0.o'

IkiN NikisA berkata...

alhamdulillah :D

AwieKashi berkata...

@aqmalazmi
HAHAHA!
sengal je kau...
nak je......nie makan die... :P

AwieKashi berkata...

@Ikin Nikisa
sama2...date len kali ajak la kita sekali yerk! ;)

Cik Tetra berkata...

awie: untunglahh x nampak..lalu sebelah je kot..td smpt ckp ngn din, aqim.. :D

AwieKashi berkata...

@cik tetra
oh..ok...orang pandang tempat lain la...sori...


*kalau nampak tadi memang dah terlompat-lompat haa...
siap bershuffle tidak.. >.<

Cik Tetra berkata...

hahahaha..mamposss..terus nk bershuffle bagai..muahahaha...xpe2..faham u olls punye ke'excited'an da dpt dompet balik.. :D

Rtp Farra Arisha berkata...

if so, say ALHAMDULILLAH faster..hehehe.

AwieKashi berkata...

@Rtp Farra Arisha
aminn! dah pong! =)

si robot comel berkata...

alhamdulillah,jumpa juga akhirnya.
boleh lah belanja makan bege jap lagi,haha

AwieKashi berkata...

@si robot comel
belanja burger ea??
tak sempat lah...
ada majlis kat DSB >.<

#alasan

Saddila berkata...

alhamdulillah .

ehh hye bendahari ! pinjam doploh hengget ha nak pergi secret recipe . hihii

AwieKashi berkata...

@saddila
tak payah ngada-ngada...hehe

#untuk orang yang jumpa takpe..
hihi....*joke =)

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

kami hantar beg dompet tu tadi.asal beg duit tu helo kity kaler pink bau strawbery lagik!!!! kantoi :P

AwieKashi berkata...

@CWL
wah....jangan la kantoi kan...
abis la semua org tahu lepas nie...

#mana nak letak muka >.<

AliaJustea berkata...

so .. awie nak kate diri awie baik lah =='


*awie memang baik ponnn ;)

eybit.atul berkata...

hehe.nasib jumpa.alhamdulillah.next time careful tau:)

laskar pelangi berkata...

alhamdulillah:)

Waniy Wan berkata...

Nasib baik jumpa. Kalau tak habis lah. Haha. Lawak pun ade entry ni. :D

ღ Nurrul berkata...

aiyyook ! abag awie.. len kali jgan careless tau ! :)

cili_kering berkata...

alhamdulillah,jumpa juga akhirnya..
laen kali xmo cuai2...(^___^)V

AwieKashi berkata...

@Aliajustea
agak-agak la ayat tu...hehe...

#entah..maybe la kan... ^.^

AwieKashi berkata...

@atul
baiklah....
tak perasan sebab sebelum nie kuar tak bawa dompet...so,pagi tadi gi kelas baru perasan...

AwieKashi berkata...

@laskar pelangi
amin....!!! alhdamdulillah... =)

AwieKashi berkata...

@waniy wan
huhu...kelakar ke?
ngee~
tak pasan lak.. >.<

AwieKashi berkata...

@nurrul
hehe...baik dik...
sebagai pengajaran... :)

AwieKashi berkata...

@cili kering
wah...
byk lak kaunselor entry kali nie...
xpe2...jgn risau..

AliaJustea berkata...

confident tw alia jawab :)

AwieKashi berkata...

@Aliajustea
hehe....seriously...
waaahhhhh....ini betul2 terharu dari dapat wallet...!

#omo..omo...omo....
#terpengaruh cik tetra...

moshi_boo berkata...

huissh bhya ni dompet hilang..
len kali jga elok2 tau
^^

AwieKashi berkata...

@moshi
huhu...ok...
i will take care.... ^^.

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

yang pasti bila mati malaikat tak tanya kita parti apa :)

ciK LyndaWawa berkata...

alhamdulillah..jumpa org yang boleh dipercayai...=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...