LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Ahad, 8 Januari 2012

HADIAH UNTUK PEMBACA BELOG AWIEKASHI

Sekian lama tak hapdet belog, cek nak mula semula penulisan di awal tahun ini. *krik²…awaltahun ke? Dah macam tengah bulan je.. 0.o’ biaq pi la kan.. hahaha…

Mungkin entri kali nie pendek dan ringkas… yang penting, dalam setiap entri kali nie akan menguntungkan pada pembaca belog BUDAK KAMPUS nie.. HAHAHAHA!

Selalulah jenguk² belog cek nie ye…hangpa jangan rasa pelik… sekali lagi cek nak cakap..akan menguntungkan hangpa! Serious!! Cek tak main² dengan hangpa tau dak.. =)




"CLUE - berada dalam setiap entri yang di tulis...."

#jawapannya entri² akan datang…mai,jangan tak mai… huhuhuhu ;)

23 ulasan:

si robot comel berkata...

bagilah sorang satu burger segamat okay juga,haha

hyz berkata...

hoh!!!!!!!!!!!!!!

Cik Tetra berkata...

okehhh tak faham..kbye!

#selamat tahun baru..errkkk..

Nurain Zainal berkata...

apa hadiahnya ? :P

AwieKashi berkata...

@si robot comel
nak burger sgmt ea? haha...
boleh..boleh...

AwieKashi berkata...

@hyz
hawat weirk?
ada masalah ke? hehe

AwieKashi berkata...

@cik tetra
macam nie cek oi...
dalam entri tu contoh

:sapa commnt dulu ke...
:ada NOMBOR BERTUAH ke...
:teka-teki ke...
:followers bertuah ke...

byk oo ktegori.... =)

AwieKashi berkata...

@Nurain Zainal
ada la....mana leh gtau awal-awal..
=)

Cik Tetra berkata...

oohhhh..okeh faham2..kalau menang dapat hadiah la eh? woahh awesome! heee :D


#nak menang sume kategori la! haha..tamak disitu..krik2..

moshi_boo berkata...

fuhhhh cek xbapa nak paham la =)
yang penting cek suka mai sini
^^

Saddila berkata...

ececehhh .please bagi hadiah lomborghini . kehkehkeh

cik pinaz berkata...

mana hadiahnya ? penat dtg ni .. hehe :P

Chenta S Qaseh berkata...

eceh kengkonon.taktik nk lagi hot letewwww

Ariel Pocong berkata...

awie game ni baru stat kn???

AwieKashi berkata...

@cik tetra
huhuhu...tamak betul..kasi chance la sama kat org lain... =)

AwieKashi berkata...

@moshi_boo
maybe org selalu dtg "nie" la akan bertuah nanti.. ;)

AwieKashi berkata...

@saddila
wah...mati dennnn!!!
mana nak cari. >.<

AwieKashi berkata...

@cik pinaz
hehe..sabar-sabar...kena lileks je..

AwieKashi berkata...

@chenta s Qaseh
wah...kata org...takpe cek! T.T

AwieKashi berkata...

@ariel pocong
huhu....belom lagi la awork!

moshi_boo berkata...

wahh awie..mcam best je...
x sbar nk tggu next entry ni
^^

cik wanie Lovela (CWL) berkata...

sayang napa ada tanda tanya hehehe

Chenta S Qaseh berkata...

kata2 perangsang ni..untung la makin hot..
untung la untung laaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...