LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 22 Januari 2011

Sch0oooL AtTacckk!!!

SALAM UKHWAH utk semua...
inilah sch00oL yg kitorang attacCcKKk!!!
Pandai baca ark??
HEHE...jgn marah ea...0fcoz la k0rg pandai baca an...kalau tak,tgk wat per kan???
kan...kan...kan....(versi Upin & ipin)
 (^_^)

By the way, kit0rang kat sini di bahagikan kepada 2 gr0up fasilitat0r...
10orang utk bahagian Maths & 10orang lagi utk Bahasa Inggeris(English)
TEMA " MATHS IS EASY,ENGLISH IS PERFECT"

aku punyer sebelum pergi diorang s0h jaga bahagia maths,,ttiba tukar sampai sana kena jaga english punyer..
s0,aku ON je lar....
sorry : gambar time modul sama-sama pelajar tak der...tak sempat...kalau ada nnt aku masukan...

  tapi, cam tak caya jer...
semuanya classmate aku yg g maj0riti nyer,,,,
HAHAHAHA...
ramai lak tu...leyh kata dari 14 per 20 org yg pergi...
macam kit0rg punya class pr0ject lak..

"Fiona,Fatin,Eza,Azira,Fiza,Zu,Wani(kakLong)"
 
Tgk la diorang nie,,,1st jual mahal...
mengata kitorg dari "depan"....
last-last diorg yg mencapap...HAHAHAHA....
k0mp0m-komp0m masuk bl0g juga diorg nnt masing-masing....


Yg nie tingat zaman k0lah masa berada kat assembly...serious jer...
dah macam apa dahhh~
tapi dulu aku s0rg prefect,,s0,time perhimpunan berjalan jer...HAHAHA

7 ulasan:

AMRI OTHMAN berkata...

test...test....HAHAHA...

arbayah_ berkata...

cantik gler background.. pink itam... wee~ hehehe..
best gler ade aktiviti luar ek.. :)

AMRI OTHMAN berkata...

huhu,,,
cantik??
byk lg la kaler yg ada,,

Cs pn ada la wat sch0ol attack...
program nie campur ngn cs & qs..
mggu depan myb..

ZJ berkata...

English is Fun .
aku sekali belajar smpi tergeliat lidah jawa aku .
((x

AMRI OTHMAN berkata...

hahaha,,,fun la sgt....
mercik air liur...
lama xckp cm tu...HEHEHEHE

ZJ berkata...

haaa . mesty kat screen lapy tu penuh air liur ko .
heheheheeeeeee ((x

AMRI OTHMAN berkata...

HAHAHA,,,
sengal punya...
adk2 tu pn gelak je memanjang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...