LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Isnin, 13 Disember 2010

SeBeLum Raya AidiLadHa.. =)

Punya la aku xberCamping ttba terdetik di0rg wat perhimpunan secara high Tea di Hotel ASEANIA,Langkawi..
dah mcm VVIP dah aku di raikan...HAHAHA
Yang peliknya aku s0rg je yg warna putih...suci la katakan....t0ing3... =)


Ini gmbr time nk balik dah pun...with pemimpin Sc0ut Daerah Langkawi.




Kalau k0rg nk tahu,,aku bukanya dulu kat k0lah sc0ut..but aku Kadet Bomba..kerana aku suka semua aktiviti outd0or semua aku masuk..
Termasuklah KRS,PBSM..kecuali kadet p0lis,, sbb aku pkir dah abgku p0lis,s0 xnk la bg sama...huhu...





Nie pulak gmbr geng lelaki shj..

leyh katakan juni0r aku semua nie...
yg sebelah je kanan dlm gmbr "anas" sama batch ngn aku...but giler2 0rgnya...HAHA...xD
yang paling p0yo yg hitam semua tu...mgatal je dia tahu...hehe,,,jgn marah nyer shaiful...tp tu dah knyataan,,,







Yang nie pulak with myFamily...
kerana akak aku yg s0rg nie la aku mula suka sc0ut..
scaft yg warna merah tu...kak liza(kanan)..






Enj0y giler high Tea nie..dpt jumpa balik kwn2 walaupun xsemua yg turun time nie....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...