LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 6 November 2010

MaaFkan Aku SeMua... :-(

Maafkan aku sekali lagi,,
bukan kerna aku s0mbong,,
betullah kata org,,
setiap manusia xsempurna,,
maafkan aku,,
Mungkin hari ini k0rg nampak aku macam xtegur korg bila nampak,,
bukan aku segaja,,
tapi mungkin xperasan,,
"bukan alasan aku ungkapkan seperti ini"..
aku cuma ingin beritahu korang semua,,
yang aku bukan jenis lupa kawan,,
walaupun sekali kenal,,
aku tetap akan tersenyum bila jumpa korang
walaupun xpernah kenali satu sama lain dengan lebih rapat,,

Ini bukan sekadar kata2 manis yang aku ungkapkan,,
tapi ikhlas maafku kepada semua kenalanku...
yang ingin aku katakan...
"sekali kawan,kanku semat,kupintal,dan kutanam dilubuk hati sebagai kawan"...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...