LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 18 Disember 2010

20HARI BULAN..

TARIKH KERAMAT BAGIKU...

 Sakit hati pikir-pikirkan balik..
geram pun ada...sedih pun ada..
budus giler..
TRAGEDIS yang amat aku benci sekali..
harap-harap xberulang lagi...

20jun2010
hari kena balik UiTM
lebih awal dari kawan-kawan aku yang lain...
akibat dari feri bert0lak lambat aku terjebat dalam 
tragedis kena tinggal
bas....

Sengal betul...
bas tu pun satu...
gerak awal 5minit
paham-paham jela tidak
yang aku nie orang pulau...
gerak awal tu apa kes..??

terkejar-kejar aku ngn kawan aku si Afiffudin
ke Alor Star..
tapi bas lagi laju,,
nak bwat cmne kan..
dah redha dah xnak g kursus PM tu..
tp abg si din la s0h gak tya.,,
nasib la di0rg ganti bas ke es0kan hari..
s0,sampai UiTM malam 21hb...
menginap umah dia la satu malam..


20 disember 2010
harap-harap xberulang..
aku nk amik tiket feri awal ckt..
xpelah walaupun tggu lama sikit bas
wlpn s0rg2..

pape pun UiTM,wait f0r me...!!
MDS be ready..!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...