LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Isnin, 13 Disember 2010

Cuti-cuti Bersama HaL & Afiffudin + Runner,amir,Hidayah!



HAHA,,,
nie la mamat yang dtg dari Kota tinggi & jitra...
<<< Hal & Din







makan yang 1st bila di0rg sampai aku bawa ke rest0ran Nasi Ayam Haji Ya...nmpk je simple..jln2 cari mkn penah dtg k0wt...huhu....
abis aku tgk di0rg mkn...





Ini tmpt paling kelakar...ada budak panggil "azahari"...aku pelik 1st nyer tu..cmne la dak tu leyh knl hal.. tgk2 balik dia ada member dia ngh main kat sebelah..bedekah kit0rg gelak...padahal ngh tggu keta si Runner yg warna 0ren tu..






sejuk d0e...
seri0us shit!!
tp best sebab lama gk aku xmandi sungai,,kerana di0rg dtg langkawi la aku sampai ke sini lg..Lub0k semilang!




Ini lah di0rg yg datang ke Langkawi...
dan akulah yg menjadi travel guide di0rg...huhu..
Runner,Amir,Hidayah,Aku,Hal...
Din??? ngh amik gmbr la.... sori din.. =)




panjang kalau nk cte..di0rg nie mmg best...ikut je apa aku ckp...tahu pn takut...
huhu...nie ats gunung mat cincang..jambatan antara gunung ke gunung... pas turun kit0rg main ikan...



tp belum abis lg cte pasal cuti-cuti nie..
dah la 4hari 4mlm kat sini din & hal..
runner ngn amir & dayah balik pas g sini..
sblm tu di0rg sh0pping c0klat... = )
daa..daa...semua..dtg lagi eik..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...