LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 13 Januari 2015

Jangan berasa bersalah sebab tiada salahmu

1 Muharam 1436H adalah satu titik permulaan jauhnya aku dengan dia. Siapa sangka 1 Januari 2015 adalah satu kata-kata ikhlas keluar dari perkataan handphone. Maaf atas apa yang terjadi. Kamu telah pergi bawa diri tanpa melihatku lagi. Aku terima seadanya. Walaupun satu permintaan aku sukar untuk kamu tunaikan. Ajal dan maut telah memisahkan antara kami. Berita gembira inginku sampaikan menjadi duka kepada diri sendiri. walaupun doa kupohon supaya diberi jalan yang lurus. Soal hati, tiada siapa boleh di paksa. Untukmu sahabat aku pohon maaf. Kuterima seadanya.


Kau telah ciptakan kebahagian selama 3 tahun perkenalan. Kupohon untuk menjadi seorang yang soleh dan memohon dirimu menjadi yang solehah. Tapi soal hati tidak dapat kita tafsiri. Kita mencuba, Allah yang tentukan segalanya. Mungkin benar Imam muda asyraf  berkata " mengahwini orang yang kita cintai adalah satu kemungkinan, mencintai orang yang kita nikahi adalah sebuah kewajipan" .


Sekarang ada terima seadanya. Baik burukku dan kamu biarlah sahaja kita yang tahu. Aku cuma mengharapkan kamu sentiasa tersenyum setiap hari. Maafkan aku sebab tak dapat mengikat erat cinta darimu. Moga kamu adili segala kata-kata akhir untuk jadi semua sahabat adalah sama di sisimu. "sekali kawan,kawan selamanya". Sekarang masa untuk kamu memikirkan apa yang kamu katakan semula. 

Buat sahabatku,temanku,bicaraku,tiada yang lain dapat kuceritakan lagi. Doaku pajat agar di syurga Jannah kita temui. Diriku setia menantimu sana nanti.

Kun Fa Ya Kun...


MAONH

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...