LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Rabu, 16 Februari 2011

Cuti Midsem..(episod Sekolah & c0klat)

Back to school...



si kool: Waaa...j0,bapa lama kita mai skolah yerk??
jo: lama gak,2,3tahun...
pizan: tu la pasal,,cikgu pn byk yg baru,,c0mel2 lak tu..
HAHAHAHAHA! (sengal punya pizan)

Situasi dlm Pejabat Kolah:
Kerani : Nk amik sijil SPM ka? lamanya xnmpk hampa...
So k0ol: biasa la,,cuti pn pendek2..nk mai kolah segan,,ramai ckgu dh xda...
kerani: ha,,mmg pn..ckgu lama tggal ckt je,,pas batch hampa abis,,ramai mintak pindah...
(ustaz mahm00d masuk)
ustaz: ha,,lama nmpk hmpa...bljr mana skrg?
(dlm ati ku):aku rasa byk kali dh bgtau....
si kool:uitm segamat je ustaz..
ustaz:bkn ke bnjir? cmn balik?
si kool:mcm nie la ustaz,,huhu,,,xlah..mlm ie nek bas nk balik dah,,,sgmt dah ok..jauh n0 bljaq...
kami:ha'aa...xpala,,kami nk g bilik guru nie,,,cari "mak" kami...

Situasi bilik guru:
cikgu2 lain:bljr mana skrg? rindu la hmpa semua...
jo:poli dkt je..arau,,nie uitmn9,nie uitmjohor..(dgn mulutnya)

jo: cikgu nk amik gmbr sekali b0leh??
cikgu:boleh2...mai sini..


btw,,,kaunselor aku still lg kat xpindah,,dpt gak jumpa dia... *wink!wink!
kerana dia la aku at uitm,,,kalau x,tahu...thnks ya sbb bagi nasihat dulu...pening kepala aku pikir pasal kos nk amik dulu...

oas tu,ter0s ke jeti point beli tiket feri,,bincang2 antra kami 3org,,so, amik kul3.30ptg..sbb nk tlg si pizan cacri celoren utk ank buah dia for kesatria...

12TENGAHARI
serang COKLAT HAJI ISMAIL GROUP
borong sakan la aku dibuatnya..
si kool:bajet aku RM150 je utk coklat,,pas nie nk beli mp4..
si jo:ok2,,,
(ttba byk sgt beli terlebih bajet...)xpelah...lantaklah..
lagi pn bkn selalu aku nk beli balik bg kwn2 roomate & wing aku...
dah sampai umah terlupa lak beli mp4,,s0,nek sem lah nmpknya...
tambah lak lappy aku still lg at Langkawi...masuk WAD xleh kuar lg...




inilah c0klatnya....

TAMAT!

14 ulasan:

aQimie Ceplos berkata...

ce cute ce cite??! HAHHAA

PuTRa KaKaShi berkata...

kite bak0 je...!

rabiatuladawiyah berkata...

abg awe, nak satu coklat boleh?
bwk time family day nanti ye..
haha..

Noor Adibah Binti A.Latif berkata...

pehh.. cokelat uhh..

PuTRa KaKaShi berkata...

hehe...
xdpt la bwak g family day..
dah abis pn..
Ibah: asal???
0_o
HEHEHE!

Noor Adibah Binti A.Latif berkata...

xde pape.. saje nak buat2 tekejot.. x penah nampak cokelat. mcm gini lah.. HAHA!

PuTRa KaKaShi berkata...

nie gmbr kat k0lej la....huhu...

Noor Adibah Binti A.Latif berkata...

haha. iye ke?? x tanye pon. haha..
er.. kejap ibah nak kite bueno tu!
ade 1,2,3.. err... ade 7 !! peh.. hehe

rabiatuladawiyah berkata...

smpai hati tak simpankn utk kiteorg, junior2 yg tchenta..
nie yg tak nak undi nie..

eh, gurau..

aQimie Ceplos berkata...

ibah:dapat lak kan...org p0st kat wall fb sorg pn xbalas...huhu...
rabiatul:hehe....x c0p awl2...

aQimie Ceplos berkata...

awie says yg tu...

PuTRa KaKaShi berkata...

ibah jelez,,,

rabiatuladawiyah berkata...

aqimie.. klu tak tau mcm mane nk cop.. -__-"
lain kali la ye..

PuTRa KaKaShi berkata...

HAHA...amende la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...