LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 12 Februari 2011

Cuti Midsem..(episod Seekers)

Al-kisah di sebuah rumah rakan....a.k.a Jo panggil seorang cikgu maths kitorang masa form3..(tambahan ckt,,,kelas arab kot...huhu...)

Jo:(dlm calling)...bila nak mai nie...mai awl ckt...
si K0ol: ok2...jap g aku dtg la,,aku p amik mat pizan dulu...pas tu aku ter0s g umah maksu...p0kka ada sana an??
Jo: haa,,dia ada sana...
si K0ol: ok,,roger...(jam menunjukkan pukul 8.30mlm)
Si kool pn mula la kuar umah & amik si pizan & ter0s ke s\umah maksu,,but,,bila sampai...pokka dah xda,,si j0 dah amik g umah dia,,,

aku bajet dah mcm lewat,,,rupa2nya lum sampai lg org yg nak menangkap "benda" tu...
sembang punya smbang kul9.45mlm baru sampai orgnya...s0,start lah punya bacaan doa...tia-tiba.....(si bomoh mula pdg dengan keadaan yg tajam)

bulu r0ma aku dah menegak,,rupanya r0h lama sudah masuk ke tiga-tiga b0moh tersebut...cara percakapannya sama sperti percakapan org lama...(klasik)

yg mgerunkan bilik 1st yg meraka pergi ada 2ekor bnda tu.. rambut panjang yakmat,,,(leh la bnda tu xnk d0k bwh katil,but nk tidur ats katil) patut la akak kwn aku selalu skt...pujuk pnya pujuk dia xnk pergi dari situ,,b0moh2 tu cuba pujuk ngn dgn mgmbil  sikat kerat dgn rambt yg panjangnya tu...ya Allah,,aku pn takut tgk,,wlpn xnmpk,,masa diorg tarik bnde tu masuk dlm buy0ng mmg susah,,btw,,masa masuk tu ternmpk spt rambut yg pnjg myulur masuk ke dlm bekas tu...bila b0moh tu kuar ngn ank2 buahnya,,dia pandang kami ngn bkata: kalau tiada semangat yg kuat,jgn di ikut,nnti lain jadinya(dlm klasik)
lg la aku meremang,,si adik jo pmpuan,dia pn dh lari dok blkg aku...

Kelakar tp seram,b0moh katakan lg semasa berpuluh-puluh dh di tangkap,,
"ini tmpt seperti taman ternakan,byk sgguh mereka"...0_0 tkjut...
hampir dgn 130botol digunakan,,,dia ada ckp,masa kat blkg umh kat p0kok pisang ada seekor p0cong...tlg cari botolnya,,(dlm ati aku mana la kitorg nk nmpk,,dh la ilmu kureng),,aku pn pndg pokka...sama2 pndg..HAHA!


Bila masuk kmbali dlm umah diorg masuk dlm bilik si j0,pas buang dlm bdn mak & akak dia,,dapat seekor Toy0l...kitorg ckp la si j0..
"perghhh,,,bila t0yol senyap2 eik...ish3...ter0knya kawan aku nie..."
HAHAHAHA..(gelak antara kami)

Btw,mcm2 jenis yg ada,,,kepala kecik,bdn besar,kaki kecik,mcm kucing,mcm ular,xda kpala,xda kaki,,,mcm2 ada...(dh mcm astro daa...)
dapat gak aku tgk ngn mata sendiri stelah skian lama xnmpk,,si b0moh tujukkan dgn meletakkan kain hitam & meletakkan kapur putih di b0tol...
buy0ng yg besar just dgr suara langsuir....

semua sttle dlm masa 10mlm-3.30pg..aku balik ngn seram,,nek m0to sorg2 pas atr si pizan,,tiada lgsg keta kat jln raya... sampai umah tukar pakaian,solat,& tidur kat ruang tamu.... gggRRrrr~
menakutkan....

owkeyh,,tu je kot,,,jumpa lg episod strusnya....=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...