LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 26 Februari 2013

Motosikal Mesra Alam Eclimo



Motosikal inisiatif mdc ini telah dipertontonkan kepada orang ramai dan Tun Dr Mahathir Mohamad sempena majlis santai bersama 'dialog langkawi dan pelancongan - satu perspektif' jam 3.30 petang 23.02.2012(sabtu)


bertempat di MyHotel

motosikal mesra alam eclimo guna kuasa elektrik ini juga telah dipamerkan di dataran PIBG smk mahsuri jam 10.30 pagi Semalam. ini bertujuan beri pendedahan tentang inovasi, kreativiti, sains dan teknologi di kalangan pelajar.


bersama Aziz Desa



Walaupn modelnya macam motosikal skuter yang penah kita tengok seperti Elite mahu pun motosikal yang tidak mempunyai gear.Ianya untuk memudahkan para penunggang serta pembonceng. Tak gitu? :D Kita harap moga motosikal macam dapat menambahkan lagi kuantiti dan mempunyai harga yang sesuai untuk penduduk Malaysia khususnya. Bukannya pelajar kita tak berkualiti sebenarnya. Tapi mengambil masa untuk mencipta satu produk yang mesra Alam.Tunggu saya jadi pencipta baru kereta mengunakan air laut. HAHAHAHA!

"Dunia semakin moden,dunia perlu di jaga Alam Sekitarnya"



Awiekashi melaporkan

6 ulasan:

ISs berkata...

wowwww....siyess cool...
cantek woo.

Jom ke sini :

Latest : Kilang Helikopter Terbesar Dunia
Update : Keretapi Ferrari
Menarik : Garaj Di Ruang Tamu Condo
Popular : Gua Ais Terbesar Dunia
Pelik : Ombak Membeku Secara Tiba-tiba
Seram : Kuasa Air Membelah Jalan
Confius : Tasik Garam Warna-warni
Meletup : Kolam Terapung Di Tingkat 24
Meriah : Al Quran Terbesar Dunia
Mewah : Masjidil Haram Menjelang 2020
Lawak : Gelagat Lucu Penumpang Pergangkutan Awam

Dan Banyak lagi di Green Life..

C.T.K berkata...

banyakkan produk2 macam ni ..ct tnggu ciptaan kamu tu..hehe :)

AwieKashi berkata...

@C.T.K
hahahaha...nak la tu kereta air laut...nanti kering laut... HAHAHA!

Shakirah Rosli berkata...

cantikk ! saya suke motor :)

AwieKashi berkata...

@Shakirah Rosli
HAHAHA! amik la motor tu!

miss fluffy berkata...

cute jgk moto letrik ni..hihi btw, sy tggu awak cipta kereta guna air laut..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...