LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 30 Mei 2017

Aku yang dilema

Salam ramadhan kareem.


sat ja dah masuk 4 ramadhan.. rasa macam baru ja sari dua puasa. Bukannya apa, masa tu terlalu singkat. Dalam tak sedaq budak dah nak exam. Aku cuma mengira detik yang pasti agak sukar tengok gelagat depa lagi. Setiap batch ada specialnya masing-masing. Sejujurnya aku akan rindu. Rindu yang panjang. *ecececeee...bajet je kan? HAHAHA!

by the way, banyak benda yang aku tempoh dalam tak sedar. Datang masalah dalam family. Masalah kawan-kawan. Dan aku faham, orang pun selalu cakap Allah takkan timpakan musibah kepada seseorang itu dengan kemampuannya. aku redho kalau berlaku apa pun. Harap aku terus kekalkan keimanan aku.

HARAP DALAM BERKAWAN BIARLAH JUJUR. 
HARAP DALAM KELUARGA BIARLAH BERTOLAK ANSUR.
SEMOGA RAMADHAN KALI INI MEMBAWA BERKAT.

4 ulasan:

Cik Tetra berkata...

Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin.



Selamat berpuasa awie.

AMRI OTHMAN berkata...

@Cik Tetra TQ waeda... HAHAHA! hang ja dok tengok no.. rajin sungguh

الصفوة جروب berkata...

افضل شركة تنظيف بالقطيف تقدم خدمات نظافة متكاملة علي اعلي مستوي بدقة وجودة ومواصفات قياسية واسعار تنافسية فتعد الشركة الاولي بالقطيف لتقديم خدماتالتنظيف بجودة وسعر مثالييينفهي خير مثال لراغبي الحصول علي نظافة شاملة مع التعقيم وباسعار مناسبة

شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف

______________________________________________________________________________________________________________________


شركة كشف تسربات المياه بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف خزانات بالقطيف
شركة شفط بيارات بالقطيف

الصفوة جروب berkata...

شركة تنظيف كنب بالقطيف
شركة تنظيف مكيفات بالقطيف
شركة تنظيف مطابخ بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...