LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Rabu, 11 November 2015

KL meet again

Sekian lama tidak menulis coretan kat sini..
Hidup ni memang complicated sikit.. Kenkadang sesuatu benda buat kita teringat semua benda yang lepas.. It all about kenangan.. Sumpah sejak Aku jejak ja Aku teringat macam-macam benda yang happening dulu masa belajar.. Hujung minggu turun KL.. Lepak dengan kenkawan kampus pi The Curve.. Tengok wayang free.. Platinum lagi kot.. Makan bubble gum.. Makan steamboat.. Mana Aku pergi terbayang.. But it all about kenangan..

Aku Dah takleh ubah semua tu.. Semua Dah Qado' & Qadar.. Aku perlu terima hakikat.. Semua ini adalah ketentuan Allah. Allah memberi pengajaran. Biarlah doaku terselit namamu. Walaupun tidak seperti dahulu.. Bila main bowling pun tunggang langgang.. Macam first time main.. Nerbes tahap apa entah.. Haish.. But, they play very well.. Tahniah kawan.. How come Aku masih macam nie..

Panjang Aku fikir, perlu ka hidup macam nie.. Serba tak kena.. Tapi Aku bersyukur dapat memeluk seorang bapak seperti ayah Aku sendiri yang Sekian lama tidak berjumpa. That time I feel very sadness.. Just wanna say

"Kenangan tidak Akan luput dek zaman"

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...