LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Rabu, 6 Mei 2015

Open Tender

Salam mesra buat yang masih membaca,
HAHAHA! tetiba nak berblogging kejap. Tidak dok post kat instagram ja (awiekashistudio) *promote cikit.. wink! wink! ^,^

Ini Yesterday punya cerita, sangat busy kat office dengan open tender for Langkawi Tourism academy. Sekali buka 3 jenis tender. Pengendalian anai-anai, pembangunan & elektrik. For lebih 60 orang yang datang. Tersangat busy sampai ke petang. Seriously penat gila. Apa yang bestnya bukan pasal tender semua ini. Nak cerita pasal officemate aku sebenarnya. situasinya macam nie.


Kami dalam 3 orang kat sofa ruang galeri lepas set up semua tempat untuk bilik meeting taklimat tender-tender yang hadirlah.

Kimi : Ramai no kontraktor langkawi, nie baru yang tau.. yang taktau lagi depa takmai..

Iman : Tula kan... jum buat lesen kontraktor
Aku : Kontraktor biasa la man, kena ada modal sendiri..
Kimi : Ha,,pak aku pun kena ada modal dulu kalau nak buat..bukan sehinggit dua..
Iman : BahayaBalik! *trademark
Aku : HAHAHA! 

Tetiba Nabila datang untuk amik air panas.
Nabila : hangpa buat apa kt sini?
Iman : hang boleh tanya, kami dok open tender nie.
Kimi : Nabila dah tak lambat dah. Tak open tender gak ka 15 hari bulan nie
Aku & Iman : HAHAHAHAHA! 

Iman : Hang kena letak gambar dalam tender. whatsapp bagi viral untuk tender hang..
Aku : HAHAHAHA! nanti kot-kot orang beratoq panjang macam tender nie.. boleh la bet harga..

Kimi & Iman : tah bila.. Hehe
Nabila : kuajaq hangpa na.. sambil senyum :)

Moral of the story, we know each other. friends is everything.
"Sekali kawan, kawan selamanya "(amri, 2009)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...