LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Selasa, 3 Mac 2015

belog dah kurang pemes

Memandang banyak benda application yang wujud. Maka terpaksalah~, aku melepaskan~ *lagu tu..kata Jep disebelah aku. HAHAHA! motif sangat. Belog tak macam dulu. Orang dah malas nak buku dan baca bahan jenaka yang tak beberapa lawak terutama lawak hambar aku nie. hehe. Maaf la ye. Orang semua sekarang dah instagram, whatsapp, wechat, COC, eh tetiba COC lak.. Takda kena mengena pun.

Dulu yela belog pemes giler. Sekali orang lebih suka instagram/IG senang post gambar senang nak caption pasal gambar. Ramai orang LIKE. belog nie mana ada LIKE bagai. Sebab tu lah jugak orang murtad dari belog ke IG. HAHAHA! mohon bertaubat kembali ke jalan yang benar. Jangan begitu wahai sahabat. Opss! contohilah Keknis. Walaupun pernah menjadi skandal cek, tetap maintain dengan hapdet belog. Kan u kan.. HAHAHA!  sekali lagi mohon amik M16 or sniper shooter untuk tembak sekarang.

Yang masih setia,

awiekashistudio =)

2 ulasan:

Zizie Zack berkata...

takpe.. blogging la tanpa mengharapkan kefemesan..

AwieKashi berkata...

@Zizie Zack
kann...lek lek wat pes jela kan,,,
hehe..bukan ada apa pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...