LIKE sampai LEBAM! klik FOLLOW sekali ye.. Nanti saya klik semua yang boleh klik kat BELOG ANDA! ;)

My lovely Geng!

Sabtu, 17 Januari 2015

Lafaz Yang diri Sendiri Tak Faham

Assalamualaikum w.b.t

Hehe.. sekian lama menyepikan.. Alhamdulillah... macam krik..krik sangat... Hari ni topik paling menarik nak cerita "diri sendiri pun tak faham apa yang di katakan"..

Yang peliknya aku sendiri tak faham apa aku katakan. sometime bila hangpa taip hangpa sendiri taip tak betoi. Persoalannya pasaipa kan? jawapan dia sebab "sebutan pekataan sendiri dalam hati dah sebut" dan mula la tertinggai sepatah dua pekataan. Memang tu selalu jadi. Termasuk kalau hangpa duk dalam dewan pereksa. Seriously. 

Susah jugak kalau menaip ataupun menulis. Sebab tu orang selalu cakap repeat balik apa yang aku taip nie. (sekarang aku mula balik baca apa aku tulis.. hehehe) 

#Itu ja aku nak bagitau...seronok jadi babysitter kat rumah layan 3,4 orang buah. sampai aku sendiri tertidoq jaga depa semua.. hehe..Rindu hangpa..

SPIDERMAN HERE! :D

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...